30 Jun 2011

Alam Terindah

     Dari pra-sekolah sehingga la form 5.. ari yang ku lalui seperti telah di jadualkan hari2(ari2 sama jerw perkara dilakukan).. time sabtu n ahad jerw beza.. coz duk jenjalan or lepak2 buang masa.. 



 namun,setelah memasuki pra-universiti.. pergh!! seronok beb.. 
kami memang suka berlibur..ilangkan tekanan(alasan)
   
mereka megah berbaju korporat
mereka cumell cam saya kan??

  walaupon aktiviti full(sampai nk dating pown x de masa,sampai pakwe kata curang la.) tapi alam ini larh pengalaman idop xkn aq lupakn,d sini la aq belajar erti kawan bek.. d sini la aq belajar erti menjaga ati seseorang yg bergelar sahabat.. d sini kawan2 mahu saya cemerlang bersama mereka... mereka sedarkan tika saya leka.. mereka nasihat pabila saya salah berkata. mereka tegur pabila saya melakukan perbuatan yang salah.. mereka bersama tika saya sediq.. mereka bersama tika saya gembira.. mereka bersama tika saya marah..mereka ada walau bagaimanapown perasaan saya ketika itu.. ini lah persahabatan yang terindah 

Tiada ulasan: