26 Jun 2011

masih kah aku mencintai dia??

         Semenjak dua menjak + tiga menjak + empat menjak + senang cita bermenjak2 ar....  c dia  yang telah hilang untuk beberapa bulan telah kembali .. mula2 dapat no dy melalui fb jerw..  masa 2 kata orang tengah HOT  larh hari2 ad orang topap kan.. da banyak kredit pown stay kedekut.. hanta mesej "hai" beberapa saat delivery  pown sampai.. tetiba c dy call,mengambil masa yang panjang untuk angkat... akhir aku angkat gak... 

maka bermula larh :

c dy:     assalamualaikum.. urm siapa ek ??
aku:      w.salam.. siapa yang awak tanye??
c dy:     awak yang tengah bercakap dengan saya nie.. apa nama??
aku :     xkenal suara??
c dy :    dari jawap salam tdy da kenal.. cuma nk kepastian..
aku:     klau kenal siapa saya ek??
c dy:    aik!! diri sendiri x kenal?? bila ilang igatan nie sayang??
aku:    sayang?? awak salah orang kowt.. saya bruw nk kenal ngan awak..
c dy:  x mungkin saya x kenal sayang saya a.k.a norfaziela binti mad isa a.k.a korey a.k.a zielout a.k.a iela a.k.a mrs ______________..
aku :   perasan!! saya da ad bf ar.. harapan la awak nk peristerikan saya..
c dy:   ala.... orang da kawen ley cerai berai. nie setakat couple budak sekolah ap la sgt~~
aku :   ha?? cmne awk taw saya dak sekolah??
c dy:   saya da cakap dulu kan?? walau terpisah mcm mne pown ati awk milik saya.. so mne awk pergi saya taw melalui hati saya nie..
aku :     merepek jela... k la awak saya ada hal..
c dy:     yela 2?? cam saya x kenal sayang.. suka mengelak... cover konon!!! sayang saya ckp jela~~
aku:    ad ag rupa nye mamat yang perasan~~
c dy:  mamat yang perasan nie la bakal suami awk..
aku:   gila!! (tekan butang merah)

huhuhu~~~~~~ happy gile sey~~ xsangka c dy pown merasa ap yg aku rasa.... argh!! ini kah cinta?? selepas dia muncul.. aq tukar no bruw.. supaya xla s HOT dulu.. coz ap yang aku cari da datang balik~~~~ kini walaupown x de siapa call or masej asyik tersenyum jerw~~~ berdebar2 jantung... bila ingat kembali~~ indah nya cinta~~~

Tiada ulasan: