28 Julai 2011

sambut besday sebelum tarikh

             25/07/2011 pada isnin yang lalu~~~ ceh wah cm nk wt karangan......... haha .. walaupown besday saya pada hari isnin. Namun saya da sambut awal kt kampung pada ari ahad... cara sambutan yang berbeza.. tanpa kek tapi dengan kenangan kt kg 2.. sedeq bila kereta meluncur d pintu pagar kg.. yg dahulunya sudah pasty d sambut dgn senyuman arwah wan(nenek) n atok.. kini d sambut dengan dedaun kering yang mengerti akan pemergian tuannya... tapy seronok bila kemas2 umah ,bakar2 daun, dan teringat sewaktu bersama mereka... mesty mereka marah kalau dekat ngan api... tpy dak degil,wat bodo jerw... setelah api padam.. kami pown gerak balik... tetiba ayah ikowt jalan lain.. upe2 nye nk p Port Diskson(PD).. sampai je at PD kami pown jenjalan d tepi pantai.. singah g makan.. ayah taw2 jerw ap yg saya nk order 'nasi goreng pataya, air kelapa' haha 2 bende nie jerw saya makan klau p mkn lua... haha.. pas mkn g gerai2 2.. ayh ckp "kak teh nk ap??" ap ag aq tnjuk2 jela... pas2 sampai gerai brg2 kenangan.. adik plk kata" ko nk ap?? bawah rm2 jerw:" saya berkata" zaman moden skg mne ad brg rm2 kt tempat cmnie, kedekut!!" adq"sukaty ko la.. pilih murah" haha gembira ag!! pas2 tggu matahari tebenam dan balik umah...

                         sebelum ari ahad mesty ari sabtu... masa 2 seingt aq,ad sukan untuk form 6, peringkat hulu langat kt high school,kajang... sek saya menang bola jaring tempat ke-3.. sukan len xnk ambik taw.. haha (kalah lerh!!).. pas2 saya dan kenkawan g karok ar... abis karok g makan... pas2 terus balik... sampai umh je mak suruh tengok dalam pastik kecik...upe2 nye jam.. mak kata"tengok harga 2....resit simpan" wow!! mahal 2...... xsangka minta men2 pown mak belikan tol2.... sayang tol mak kat anak dara dia nie... sejam kemudian.... ayah tanye" nk ikowt g nilai x??" ceh peluang jenjalan jangan lepaskan... huhu berseronok...


masa isnin 2 sedeq gila bila tetiba x rety nak presentation MUET lak 2.. ceh wt malu tol!!! thanx kenkawan tok nyayian dan hadiah..

KERANA TERLALU SERONOK LUPA NK TAKE PIC...


KERANA TERLALU MEMINTA TIADA KEK PADA TAHUN INI...


KERANA TERLALU SEDEQ BIARLAH KENANGAN DI DALAM HATYKU

12 Julai 2011

huh!! maafkan saya~~~~~~~~`

   huh!!!!!  balik sek jerw menuju bilik air basuh muka.. pas2 ambik wujud.. siap2 nk p sek blik ad aktiviti.. tgok jam cam awal jerw... on no baru.. da tentu xde masej... pas 2 on no lame.. ad satu mesej dari maxis pemberitahuan bahawa anda ad 23miscall dari no _ _ _ _ _ _  __ _  __ ..aty pown cuak.. terus call no 2 tanpa bg mesej.. 

maka bermula kembali:-

saya : awk sapa??(tanpa beri salam)
dia : w.salam 
saya: huhu.. maaf salam...
dia : bruw betul islam.
saya: sy tnye awk sapa? x suruh perli sy x bg salam!! adui!!
dia : ap adui2? xde adab kerw?? bg la salam dulu...bruw la sopan... muka cantik xde budi bahasa xde org nk larh!!
saya: lu pehal? sukaty aq ar ad pminat ke x.. nie ko call aq smpai 23 kali asl? siapa ko ha manusia??
dia : ale~~~ aq xcall ko pown.. just miscall jerw.. mklum la krdt aq banyak..
saya: lantak ko la biawak!!
dia : wow~~~ cik norfaziela da nek angin nampak nyerw........
saya; woi bani adam!! bek ko bg taw sape kau?? celake..
dia; btol ke norfaziela yang berkata2 nie?? kenape da x sesopan dulu?? bruw nk wat bini...
saya; yes aq norfaziela!! mati aq jd bini kau!! sukaty aq ar x sopan!!
dia; bahawasanya saya muhammad nazrin jamaluddin sangat mencintai norfaziela md isa.. adakah begitu perasaan cik??
saya : awak?? kenapa lame menghilang,muncul2 blik awk kata cinta?? saya nk bg taw awk.. arap awk ley terima..
dia ; ap dia cik??
saya: saya mencintai orang lain.. maafkan saya wat awak cinta saya.. sudi awk jadi kawan saya??
dia ;   thanx sgt2.. salam~~~ 

tut~~~~` tut~~~~~~~ tut~~~~~`



awak saya btul2 minta maaf... saya igt awk lupakan saya.... saya da 4taun bersama org yg sy sayang nie... walaupon cinta terlarang,sy tetap cinta dia.. sukar untuk melupakan dia.. kerna dia la cinta pertama saya~~

3 Julai 2011

lagu kesukaan saya

      bukan senang nk jatuh cinta kat sesuatu lagu.. tpy lagu nie mampu wat segala rasa cinta untuk nye... ad sesuatu kt lirik lagu nie wat saya percaya cinta saya untuk lelaki yang sangat istimewa 2.. cer nyayi bersama  lirik.. pasty anda akan rasa sesuatu~~~

lirik nya:


Berapa lama harus aku tunggu
Kata setuju kamu
Kau biar aku menanti pilu
Kau diam bisu buat aku keliru
Mana tuju hatimu
Usah biarku resah menunggu
Raut wajahmu bisa ditelahku
Kau masih belum tentu
Apa ada rasa dalam hatimu
Datang padaku cerita padaku
Ungkapkan rasa itu
Apa saja buat hilang ragumu
Sesungguh tak kau tahu
Diriku ada kamu
Akan ku relakan semua ada ku untukmu
Mungkin bila kau tahu
Mungkin bisa kau temui jiwaku
Usah biar terusan begitu…