12 Julai 2011

huh!! maafkan saya~~~~~~~~`

   huh!!!!!  balik sek jerw menuju bilik air basuh muka.. pas2 ambik wujud.. siap2 nk p sek blik ad aktiviti.. tgok jam cam awal jerw... on no baru.. da tentu xde masej... pas 2 on no lame.. ad satu mesej dari maxis pemberitahuan bahawa anda ad 23miscall dari no _ _ _ _ _ _  __ _  __ ..aty pown cuak.. terus call no 2 tanpa bg mesej.. 

maka bermula kembali:-

saya : awk sapa??(tanpa beri salam)
dia : w.salam 
saya: huhu.. maaf salam...
dia : bruw betul islam.
saya: sy tnye awk sapa? x suruh perli sy x bg salam!! adui!!
dia : ap adui2? xde adab kerw?? bg la salam dulu...bruw la sopan... muka cantik xde budi bahasa xde org nk larh!!
saya: lu pehal? sukaty aq ar ad pminat ke x.. nie ko call aq smpai 23 kali asl? siapa ko ha manusia??
dia : ale~~~ aq xcall ko pown.. just miscall jerw.. mklum la krdt aq banyak..
saya: lantak ko la biawak!!
dia : wow~~~ cik norfaziela da nek angin nampak nyerw........
saya; woi bani adam!! bek ko bg taw sape kau?? celake..
dia; btol ke norfaziela yang berkata2 nie?? kenape da x sesopan dulu?? bruw nk wat bini...
saya; yes aq norfaziela!! mati aq jd bini kau!! sukaty aq ar x sopan!!
dia; bahawasanya saya muhammad nazrin jamaluddin sangat mencintai norfaziela md isa.. adakah begitu perasaan cik??
saya : awak?? kenapa lame menghilang,muncul2 blik awk kata cinta?? saya nk bg taw awk.. arap awk ley terima..
dia ; ap dia cik??
saya: saya mencintai orang lain.. maafkan saya wat awak cinta saya.. sudi awk jadi kawan saya??
dia ;   thanx sgt2.. salam~~~ 

tut~~~~` tut~~~~~~~ tut~~~~~`



awak saya btul2 minta maaf... saya igt awk lupakan saya.... saya da 4taun bersama org yg sy sayang nie... walaupon cinta terlarang,sy tetap cinta dia.. sukar untuk melupakan dia.. kerna dia la cinta pertama saya~~

Tiada ulasan: