30 September 2011

dia yang terakhir

 mood : bosan dengan cinta !!!! 

aq x percaya cinta!!!!!!!! aq x percaya cinta!!!!!!!!!!!!

haha.... arinie terserempak ngan dy... happy jerw tgok dy.. tpy dy ckp dy nk wt kje lama... saya x sanggup lihat dia sesat seperti dulu..... saya tinggalkan dia kini!! da 3hari saya menjadi kekasih yang setia.. n masuk ke-4 ari saya da single kembali..... walaupown kedengaran ganjal!! tapi saya da single... sebenarnye dy x de respon pon saya minta clash.. tpy kan diam 2 tanda setuju?? so angap jela dy setuju.... dia pown ramai awek!!! walaupon keluaga dy kata dy sayang saya, tpy saya nak dy syg diri dia dulu....

tpy~~~~~~~~~~~~

mampu ke saya hidup tanpa dia??
saya penah ilg dy setaun hidup saya kosong!!
perasaan sedih xde,gembira xde.xde pape perasaan saya sbnrnye d dlm hati ini...
memang luaran saya ceria,tpy dalaman saya seperti lemas didalam air.. sungguh sukar bernafas..

kalau larh da someone belikan diari tuksaya,xyah saya susah2 nk tulis kt blog nie......

hal ini saya kongsi agar saya hati saya behenti menangis tuk hari nie..
kenape lelaki syg ke xsyg ke sama jer reaksi dy??
knpe ikot sgt ego??
knpe "playgirl" seperti saya tewas dalam percintaan??
knpe??

saya ingin hidup jauh dari BERANANG saya xnk blik tempah yg penuh kedukaan ini... saya nk pergi jauh.. saya nk pergi tempat yg tiada seorg pown knl saya!!!

nizam nie larh kali terakhir saya jumpe kamu,..

perkataan pertama pertama kali kita jumpa : hai
perkataan akhir terakhir kali kita jumpa : bye

2 pown klau kamu igt tentang hari ini!!
klau kamu mgejar duit kamu pergi larh jauh dri idop saya!!!!


Tiada ulasan: