27 September 2011

red pillow at JB

                                         25-09-2011

saya g JB a.k.a Johor Bharu.. nie sebab nya utama saya tidak pergi ke rumah terbuka ATIQAH SHAMIRA N MASTURA.. kawan maafkan saya.. sebab kedua saya terpakse memilih jumpa mama ISKANDAR ZULKARNAIN  atau g beraya bersama KENKAWAN.. saya sangat rasa bersalah!! kos lepas telah berlaku apabila saya lebih seronok keluar bersama keluarga daripada gelisah jumpa mama is dan sakit hati keluar dengan kawan2 sekolah..

jam 12.30 pm saya siap2 nak gerak JB,is call.. is kata mama excited nak jumpa iela.. iela tahu tak?? lepas subuh mama da siap masak... so iela datang x?? tetiba saya cuak sangat cbb mungkir janji lagi!! da setaun lebih mama tunggu saya jumpa dy.. tpy saya asik mungkir janji ajerw..  saya takut bila jumpa keluaga dy, benda yg sama akan berulang.. saya takut ilang is seperti saya ilang nizam...

jam 6 pm. saya sampai JB.. jalan2 kt shopping mall kt sebelah JB Sentral... makan2 dulu untuk lauch + dinner= honey ayam rice with  egg...pas2 jalan2..jumpa bantal... cakap ngan ayah nak bantal 2... ayah x bagi coz mahal.. pe g muncung pown nek ar... ayah wat do no je kali nie.. pastu singgah kt F.O.S wow!! murah2... ayah kata ambil ar. huhu..ambil ar rezeki la katakan...

pas2 singgah kt R&R Pagoh.. makan for midnight... ada pulak jual bantal.. lepas lalu kedai bantal 2,ayah terus pandang saya.. pe ag muncung kembali ar bibir cute nie..huhu ayah kata makan dulu ye.. pas2 baru beli ye... saya senyum.. ayah pown kata cam2 la anak ayah~~~~~

the story at JB ending with red pillow.. now my night was accompanied red pillow~~~~

Tiada ulasan: