15 Oktober 2011

luahan cinta terAKhir

baru2 nie sy n dy susah sgt nk berhubung~~~ bila rindu on9 la fb dy.... bila check inbox dy.. rupanya dy CURANG!! bila baca mesej mereka berdua. rasa SO SWEET~~~~ saya jenis xsuka org berduka / bersedih kerana saya... sy ambil keputusan block fb dy... n buang semua no dy.... saya akan lepaskan dy walaupon aty masih sayang... sy x kisah org kata saya jiwang karat ke apa ke.. nie blog saya.. suka aty ar nk taip ap.. coz aty nie telalu sedih!! bertahun2 bersama hubungan hanya larh sia2.. so nie tok kamu my ex-bf: huhu baca nadA pantun yg terbek ok??


angin dipantai sungguh nyaman,
semoga berbahagia ke akhir zaman,


perigi xkn cari timba,
perigi juga xkn berduka,
bro! salah klau aq msih cinta,
sorry mu akan ku terima..


pontianak mengilai ilg anak,
anak d culik c pria idaman,
perangai cm ko aq x nak,
pergi larh aq x heran.


time kecik main guli,
bila besar suka menyanyi,
dulu boleh la buli,
skg ko pergi  aq x mati..


time periksa men dadu,
patut larh gagal SPM,
aq ad tempat ngadu,
sila larh balas dendam.


warna hijau melmbang subur,
warna putih lambag suci,
tq wat saya terhibur,
tq juga kerna mencaci.


kalau nk berpantun xkn habis ar!! sebab sakit aty tol!!! 
tq kalau nk balas dendam.. tq sbb da sedar kn sy awk x suka saya..
hei mr.NIZAM ko igt ko hebat?? rasanye salah.. sbb pas taip nie aq akan lupakan ko..
klau ko xkembali aq berbahagia ar dgn c dy yg baru..
pape pown sy akan maaf kn awk.. sbb didunia pown saya x sudi nk lihat muka awk,apa lagi d akhirat,lg ar xnk... 0-0 jelarh... bila ad org tanya awk knl sy ke x>?? awk jawap ar awk x penah kenal siapa pown saya..
awk taw x sy ad mr.IS yg memberi sy smngt tok cpai cita2 sy.... awk taw x cita2 sy?? da tentu awk x taw.. coz awk x iklas pown ngan saya... hei!! p la tempat asal mu.. wat semak mata saya jerw awk kt tempat sy yg nyaman nie.... kalau saya 6pak kamu, jgn kamu mgharap sy tegur awk coz sy x ckp ngan laki sy x knl.. n jgn salah agp kalau sy senyum kat awk sy rindu awk.. coz sy senyum kat semua org OKEY!!


LAST CITE PASAL MR. NIZAM ..
 kawan2 sy pown kata... ko xde masa depan ngan dy... yes  i agree.. bcoz u don't have any property!!
silap2 sy yg tgung awk..
ok papay..

Tiada ulasan: