29 Disember 2011

A. A. A.

 salam satu malaysia.

hai .. awak sihat? 
saya tak berape sihat.. sebab penyakit LOVE muncul lagi.. kalau episod LOVE dulu ialah A.P.U. (abang penimbang udangku)..  tapi episod seterusnya ialahA .A. A. (alifku abang ayam).. haha lantak ar kalau syok sendiri... bukan aq p mengorat dy pown.. just isi masa terluang jerw.. hehe... sekarang kawan.. esok2 kalau taw dy single.. abis la dia milik aq.. keh keh. nak berangan apa salah nye...

sebelom 2 saya nak bagi taw.. saya jumpe dy time keje.. saya nie bekerje sebagai store clerk.. keje saya receive barang..oleh kerana ayam nie penting bagi penduduk sekeliling so ari2 mesty ayam sampai kt pasaraya saya bekerja nie....... time ayam sampai saya mesty nk receive ayam 2 walau pown tengah bz.. sbb sy nak borak ngan A. A. A..

semalam saya masuk kerje jam 1.00pm. selalunya ayam sampai pagi.. so semalam saya xjumpe dy.. dan pagi tadi... tetiba saya tak bz.. dengan rindu yang terlampau... saya nk borak ngan dy lama2... saya pikir gak kalau sy S.S (Syok sendri). but.. dy pown rindu saya.. masa hari selasa dy minta FB.. malu seyh! nak cakap sepatah pown tiada keberanian.. so saya kata ar " kalau bg pown, bukan boleh chat.. yela bz keje xde masa nk on9" ari selasa 2 xabis2 memujuk.. tapi xdapat de nak ayat den! 

 arinie dy tanya " ziela cuti hari ap?" saya kata "ahad.kenape?" dia senyum sambil berkata "jum jalan2". tetibe perkataan ini terkeluar " awak cuti kerw ari ahad?" dy mengeling pulak n berkata " saya mana ad cuti, tapi boleh jerw klau kelua jln2 ngan ziela.. ke ad org marah kalau kite keluar?" aq pown gelak2 "GEDIK "dan berkata " xde cpew ar marah, g pown da lama xtgok dunia nie asik duk umah jerw". dia pulak berkata " ala.. cian nye... dah la muka putih"... 

huhuhuu.. nak je saya bg taw dy.. "saya da jumpe krim yg sesuai ngan muka saya 2 yg berseri sikit" tapi pekataan 2 x ter keluar pulak..

diam tok beberape minit n dy berkata " mana FB? ......senang bg no larh" dlm aty saya berbunga dah..  asa nak bg jerw.. tapi malu la~~~ xla bg dy.. 

alasan saya beri kat dia.. "sory la arinie x bawa enset esok larh"...

saya xtaw cmne nak hadapi hari esok...

huh!! ad lagi nk story nie!! tadi dia tolong saya~~~ sepatut nye semua bakul ayam kena letak tag hari.. tapi asik borak jerw.. lupa nk pasang.. dan last2.. jd huru-hara.. dia pown kata 'ziela buat la keje ziela. saya tolong pasangkn tag nie" tetiba tangan dia yang gatal ambil tag 2 kt tangan saya... adui!! buat dosa pulak... tersentuh taw!! rasa nak pengsan jerw..

dan tangan yang tersentuh nie gatal nak luahkn kt blog~~~

xtaw la.. tidow ke x malam nie...
owh A. A. A~~~....... adakah awak rindu saya seperti saya rindu awak??

in my heart just have word "A.A.A". maybe next year my life completed when he became my sweetheart..


Tiada ulasan: