21 Disember 2011

BERdiri DIatas KAki sendiRI "BERDIKARI"

      salam 1 Malaysia!!


 14.12.2011 maka hati berbunga tidak terkata... kerana itu last saya bersekolah... 
but....
bukan itu saya nak bercerita tentang berdikari..
sebab saya belajar erti itu bertarikh...


15.12.2011...
saya start bekerja di pasaraya tempat kerja "A.P.U" ....
saya bukan nak jumpa dia....
saya pown da xkisah kewujudan dia..
da rezeki saya kat sana..
maka.....
disitu 2 larh saya menanggung tanggungjawab...
sebagai seorang "store clerk"..
seumor idop saya.
ini pertama kali saya bekerja..
saya bekerja sebab "sidia" selalu beri semangat..
now!!
saya berdikari tanpa "lelaki" sy mampu idop....
ok la saya nak p keje nie...
time kerja saya akan melupakan segala masalah masa silam itu.
oleh itu saya suka dtg kje awal2...


saya sayang anda ketat2..

Tiada ulasan: