3 Disember 2011

Tolong Jangan Sebut BFF!!

TOLONG LARH~~~~~~~~~~~

geli-geliman aq tengok ko kat FB siar2kan cite pasal BFF baru kau!!

ok berbahasa sopan sikit~~~

awak faham kerw maksud kawan baik selamanya(BFF)?? saya pikir x~~
 sebab awak hanya gunakan "kawan" supaya hidup awak xbosan keseorangan... 
macam awak buat kawan saya masa dulu-dulu.. g mana2 mesty bersama..tapi bila awak da jumpa kawan d tempat baru.. awak tinggalkan kawan yang d tempat lama.. 
awak tahu x? kawan awak sentiasa menanti awak pulang untuk berborak seperti dahulu.. tapi awak x sedar kan?? malah awak mungkir janji kat dia...  
KINI, kawan lama awak 2,berkata pada saya 'aq xpenah ad kawan yang bernama tut tut tut tut tut " awak.. kalau awak ajak jumpa dia mengelak 2 tanye nye dy da xsudi nak jadi kawan awk... awak taw x?? kawan awk 2 x cite kat org len se'len saya.. sbb dy xnk org buruk2 kn EX-BFF dy.. masa awak buat dy cmnie pown,dy still nk pertahankan awak.. saya share nie supaya anda semua jangan ikot perangai dy yang "manusia bertopeng tut tut~~" saya yakin BFF yang awak kata kn skg nie,akan tinggalkan awak seperti awak tglkn kawan lama awak.. awak... walaupon kawan lama awak 2 ad BFF baru.. tpy dy x penah lupa dy ad BFF yg lama iaitu awak... sebab kawan awak 2 paham maksud BFF.. Best Friend Forever.. u know the purpose of  BEST FRIEND FOREVER?? what? u dont know?? ok i p google translate sat.. wei!! benda x bernyawa nie pown tahu larh maksud nye!! 

nie ha!! 


harap jangan diikut perangai macam nie.. kalau anda pernah berkata kat kawan anda perkataan " BFF", harap awak xlupa anda pernah berkata kat dia perkataan itu..

makan nasi lauk udang,
makan sambil meyumpat orang,
kalau taknak jadi perbualan orang,
harap kau paham perasaan orang.

pergi jenjalan hari selasa,
maap kalau anda terasa..

                      selamat sejahtera sahabat~~~~

Tiada ulasan: