12 Julai 2012

H.A.C.K.S

SALAM 1 MALAYSIA~~~~~





ehem...
sakit tekak.. maklum la da lama x update blog...
H.A.C.K.S....Hanya Aku Cinta Kau Seorang....

ini kisah benar time aq bercinta time budak sekolah dulu....
time kua dating dia mesty makan gula2 2.....
aq pown xmau la tanya lebih2.. maklum la MALU~~~
bila ada kua filem tajuk H.A.C.K.S. tertiba teringat zaman muda-muda.......


pada suatu hari 2...
memang aq batuk..
dy bg gula-gula 2 kat saya..
saya cakap x makan sebab pedas..
dia cakap sebab awak ada kat sisi saya saya makan gula-gula nie..
cam pelik jerw kenyataan yang dia bagi...
saya pown wat muka pelik ar....
dan tanya APA?? TAK PAHAM??

pastu dia cakap HANYA AKU CINTA KAU SEORANG 2 pasal pedas pown saya akan tahan....
sebab bila disisi awak segala rasa penas menjadi manis....

saya tanya YEKE?? dia bagi satu.... tapi saya rasa sikit jerw dan buang..
dan dia tanya KENAPA AWAK TAK CINTA SAYA KERW??
saya cakap SAYA CINTA AWAK WALAU TANPA GULA-GULA NIE TAW.
dia hanya mampu tersenyum.....

sekarang baru aq geli geliman teringat zaman sekolah entah pape tah.....
gula pedas jadi manis..
aq rasa kalau kentut mesti dia kata wangi....
aduyai......
budak-budak xley bla.....

sekarang mana cinta kau kat aq??
mungkin gla-gula HACKS kau abis stok kan????
hahaha,...
pape..
yang penting kau bahagia aq pown makin gembira........

6 Mei 2012

oh scandal~~~~~

salam 1 Malaysia~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




smile :),

bahagia sangat sekarang,  bila scandal aku bek.. soleh.. ensem... yang paling bersyukur.... nama dy sebijik macam orang yang aq penah sayang dulu.....

ehem.. sebelom terlupa...

memang saya still dy BF.. tapi sayang 2 xde ar..
ini larh akibat nyer selalu bercinta zaman kanak2~

opps silam... zaman budak sek....

sekarang saya cuma nak scandal jerw....
sebab scandal bukan boleh kongkong pown~~

ag pown.. muka dia ensem sangat.. susah nak buat BF ... kang dah jd BF aq... mesty ad jerw dengki nak ngurat dia..... lebih bek scandal~~~~~~ umor dia 23.. urm.. secocok sangat.....hehe


TAPI...

dalam masa yang sama...
ad lagi seorang mamat minat aq..
siap pandang tak berhenti....
malu seyh...
da alang2 dia minat btol2 kt aq..
maka aq pown layan jer larh.....
tunggu sampai dia bosan ngan aq...
hehe.......


kepada scandal2 ku... jangan risau ziela disini xkan tinggalkan kamu.. sampai kamu tinggalkan saya...

org cakap : lebih baik tinggalkan orang daripada kena tinggalkan.. nanti menangis...

saya cakap: lebih baik menangis dari melihat orang yang disayang menangis demi saya....

saya yakin di saat saya menangis kerana sakit hati... ALLAH akan gantikan yang baru yang lebih baik dari sebelom kepada saya....

oleh itu tidah mudah untuk awak buat saya menangis tok kali ke dua....

sayang keje bek2 arinie.....

say mengharap awak call saya hari ini ye~~~~~~~~~
my scandal. lap u~~~~~~~~~~

15 Februari 2012

kembali kah?

selamat sejahtera...

pelbagai persolanan bermain diminda... pasti anda juga sama kan??
persoalan seperti ini:

pernah kah anda ingin kembali pada masa silam yang indah??


pernahkah anda teringin membetulkan kesilapan di suatu hari yang sudah lalu??


pernahkah anda menyesal kehilangan seseorang??


pernahkah anda menangis kerana saat yang telah berlalu??

tapi bak kata remaje skg "mati hidup kembali pon, masa itu tidak akan kembali"

pahit itu dugaan..... manis itu kenangan.....

masa yang lalu sukar untuk dilupakan..... cinta serta sayang yang mendalam dahulu sukar untuk di copy pada ketika ini setelah "kesetiaan" tidak pernah kau hargai..

saya boleh jadi kekasih awak seperti dahulu tapi "kita" tidak akan mampu seperti dahulu....

tahu kenapa?


  1. sebab keluarga "kita" tidak akan merestui hubungan ini.
  2. sebab kawan2 "kita' tidak akan suka hubungan ini terus terjalin
  3. sebab saya xmampu terus dibayang masa lalu
  4. sebab saya tidak yakin dengan hubungan "kita"
  5. sebab saya terlalu sayang n tidak ingin kehilangan kamu lagi
  6. sebab saya xmampu jadi kekasih seperti dahulu
  7. sebab saya ada kekasih selepas kamu
  8. sebab ada yang meminati saya
  9. sebab ada yang sayang saya dengan tulus
  10. sebab saya juga perlu jaga hati orang yang sayang saya...maafkan saya..
andai masa lalu boleh diulang....

1 sahaja saya inginkan...
saya tidak mahu mengenali kamu..
sebab masa lalu bersamamu sentiasa menghantui masa yang saya sedang lalui.....

kata orang "kalau dah jodoh, tak kemana'

tapi.......

macam mana "ada jodoh" sedangkan tiada siapa faham perasaan "kita" berdua kecuali "Mereka Di Alam Ghaib"

terseksa sungguh ketika ini...

sekarang hati saya terusik kembali untuk bersama dia.. tetapi bagaimana caranya??

cara untuk seperti dahulu??

saya sangat merindui kamu S.N.

n <3 n

22 Januari 2012

Bekerja dengan Senyuman!!

salam 1 dunia!!!!!

aduiyai!!!!!

waaa banyak appy wo~~~~
itu budak A.A.A.... call me b..
masa mula2 waa keja d situ.. waa punya hati banyak sakit woo...
itu waa punya balak banyak cilaka... dia curang ngan gua...
tapi itu semua waa da xkisah.. sebab sesaat dia pergi.. waa ad peganti ooo..


A.A.A... banyak take care sama wa..... itu masa wa receive ayam dia... dia xmau saya basah kena ais ooo..... itu dy punya kawan banyak jaat... suka kasi waa kena ais bau ayam... itu A.A.A selalu marah waa.. sebab waa suka berdiri depan2 sampai ais kena muka..... waa suka wat begitu sebb waa suka bila  A.A.A berkata " B degil betul,kang balik sibuk marah syg bau ayam.. syg kata duk jauh2 degil.... syg pown boleh check ayam nie elok ke x.. b tgok jauh sikit ok" lagi satu waa suka bila dia selalu kata kat kawan dia" biar aq basah,jgn b aq basah"

haha...... waa banyak untung oo... waa xtepuk sebelah tangan..... now i love my job when i receive a chicken~~~

农历新年快乐
GONG XI FA CAI!!