15 Februari 2012

kembali kah?

selamat sejahtera...

pelbagai persolanan bermain diminda... pasti anda juga sama kan??
persoalan seperti ini:

pernah kah anda ingin kembali pada masa silam yang indah??


pernahkah anda teringin membetulkan kesilapan di suatu hari yang sudah lalu??


pernahkah anda menyesal kehilangan seseorang??


pernahkah anda menangis kerana saat yang telah berlalu??

tapi bak kata remaje skg "mati hidup kembali pon, masa itu tidak akan kembali"

pahit itu dugaan..... manis itu kenangan.....

masa yang lalu sukar untuk dilupakan..... cinta serta sayang yang mendalam dahulu sukar untuk di copy pada ketika ini setelah "kesetiaan" tidak pernah kau hargai..

saya boleh jadi kekasih awak seperti dahulu tapi "kita" tidak akan mampu seperti dahulu....

tahu kenapa?


  1. sebab keluarga "kita" tidak akan merestui hubungan ini.
  2. sebab kawan2 "kita' tidak akan suka hubungan ini terus terjalin
  3. sebab saya xmampu terus dibayang masa lalu
  4. sebab saya tidak yakin dengan hubungan "kita"
  5. sebab saya terlalu sayang n tidak ingin kehilangan kamu lagi
  6. sebab saya xmampu jadi kekasih seperti dahulu
  7. sebab saya ada kekasih selepas kamu
  8. sebab ada yang meminati saya
  9. sebab ada yang sayang saya dengan tulus
  10. sebab saya juga perlu jaga hati orang yang sayang saya...maafkan saya..
andai masa lalu boleh diulang....

1 sahaja saya inginkan...
saya tidak mahu mengenali kamu..
sebab masa lalu bersamamu sentiasa menghantui masa yang saya sedang lalui.....

kata orang "kalau dah jodoh, tak kemana'

tapi.......

macam mana "ada jodoh" sedangkan tiada siapa faham perasaan "kita" berdua kecuali "Mereka Di Alam Ghaib"

terseksa sungguh ketika ini...

sekarang hati saya terusik kembali untuk bersama dia.. tetapi bagaimana caranya??

cara untuk seperti dahulu??

saya sangat merindui kamu S.N.

n <3 n

Tiada ulasan: