12 Julai 2012

H.A.C.K.S

SALAM 1 MALAYSIA~~~~~





ehem...
sakit tekak.. maklum la da lama x update blog...
H.A.C.K.S....Hanya Aku Cinta Kau Seorang....

ini kisah benar time aq bercinta time budak sekolah dulu....
time kua dating dia mesty makan gula2 2.....
aq pown xmau la tanya lebih2.. maklum la MALU~~~
bila ada kua filem tajuk H.A.C.K.S. tertiba teringat zaman muda-muda.......


pada suatu hari 2...
memang aq batuk..
dy bg gula-gula 2 kat saya..
saya cakap x makan sebab pedas..
dia cakap sebab awak ada kat sisi saya saya makan gula-gula nie..
cam pelik jerw kenyataan yang dia bagi...
saya pown wat muka pelik ar....
dan tanya APA?? TAK PAHAM??

pastu dia cakap HANYA AKU CINTA KAU SEORANG 2 pasal pedas pown saya akan tahan....
sebab bila disisi awak segala rasa penas menjadi manis....

saya tanya YEKE?? dia bagi satu.... tapi saya rasa sikit jerw dan buang..
dan dia tanya KENAPA AWAK TAK CINTA SAYA KERW??
saya cakap SAYA CINTA AWAK WALAU TANPA GULA-GULA NIE TAW.
dia hanya mampu tersenyum.....

sekarang baru aq geli geliman teringat zaman sekolah entah pape tah.....
gula pedas jadi manis..
aq rasa kalau kentut mesti dia kata wangi....
aduyai......
budak-budak xley bla.....

sekarang mana cinta kau kat aq??
mungkin gla-gula HACKS kau abis stok kan????
hahaha,...
pape..
yang penting kau bahagia aq pown makin gembira........

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sweet2 :)