25 Julai 2013

Kecewanya

Salam 1 Malaysia....

tarikh Hari ini hari paling bermakna dalam hidupku,  selain tarikh 25/07 besday ku, tarikh ini juga saksi bahawanya aku dikecewakan..

Tanpa Facebook tiada yang ingat hari jadi saya...
Terima kasih mark Yang da buat lawan sosiol Facebook.....
Hari ini 16 ramadhan, sy sahur seperti biasa...  ayh dan mak xingat pown tarikh nie...  mereka seperti tiada apa2 makna pada tarikh nie...  kenapa saya di lahirkan sebegini???
Kawan2 pown xtahu...  kenapa aku di layan sebegini??  Hina kah aku??  Aku kecewa sangat....  kalau dapat d undurkan kembali, sy xnk ada istilah "bf " dalam sejarah hidup sebab kedua-dua bf nie xingat saya pown...

First BESTFRIEND,  second BOYFRIEND..
BAGAIKAN aku ini hanya orang asing bagi mereka...

Ya Allah kau temukanlah aku dengan mereka dari ahli syurga yang tak menyakitkan hatiku ini..

Kekecewaan ini biarkanlah begini..
Biar hanya Allah saja tahu kesakitan nie..

Bye

Tiada ulasan: