22 November 2014

Tinggal kenangan

Assalamualikum & Salam 1 Malaysia

rindunye nak menaip...
al-kisah...

dahulu dia bagaikan seorang "abang" kepadaku... dia memahami segala tentangku...
aku tidak pasti sejak bila hatiku mencintainye..
aku dengan cara hidupku.. seorang gadis "playgirl"..
dulu dia ada 24/7 masa untukku.. waktu sedih.. waktu gembira.. waktu berduka.. waktu bahagia...
kini segalanya telah tiada sebab aku xpernah hargai kehadiran dia...

2011.
aku start bekerja.. masa ku dihabiskan ditempat kerja...
aku abaikan kau... aku tidak sedar aku telah ketepikan kau..
maafkan aku.. sebab aku baru kenal dunia ...

2012
kau menyepi...

2013..
kau kembali.. tapi aku tetap tidak sedar kehadiran kau..
aku tidak tahu sejak 2009 kau menanti aku...
aku mula berubah... aku buang sikap "playgirl" aku..
aku ingin kau saja jadi kekasih aku...  kau ajak aku kahwin..  tapi aku tolak sebab aku masih mentah dalam hal rumah tangga...

Kini 2014
Hubungan kita semakin serius....  serius sangat sebab kite selalu gaduh...  kau salahkan aku menolak kau pada tahun lepas.. tapi aku masih ingin disisi kau... 
Tiada ruang untuk kite seperti dulu...

14/11/2014
Hatiku kecewe sangat sebab kau xtahu no. Hp aku yang aku dah pakai 5tahun...

Dalam tahun ini aku banyak menyalah sebab kau egooo...  aku buang egoo demi kau kekasih...  so apa balasan kau??  Nothing...

Aku akan buang kau dari idop aku.. walaupown sukar... akan ku cuba.. kerna cinta kita tiada sebab  untuk dipertahankan...

Iskandar zulkarnain....  kau pergilah cari penganti..

#jangan risau kan aku sebab...

"Sekali aku petik.... sepuluh yang datang taw "..hehe

Tiada ulasan: